Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

Vilken kall morgon!!

Av Johanna - 29 oktober 2008 09:26

I morse då jag steg upp så var det ynka -8 grader ute, brrrrrrr.   Nu tar det nog inte många dagar innan första snön faller.  Jag längtar lite faktiskt.  Mest för Adrians skull då.  Att vi kan vara ute och åka kälke, skridskor och annat som hör vintern till.  Personligen är jag väl inget fan av vinter även om jag inte skulle vilja vara utan den pga julen eftersom jag älskar att julstöka och pynta...  Men den kunde dock få vara lite kortare än den är. 2 månader skulle vara lagomt...


Jag tränade inte på crosstrainern i går,  jag var helt galet slut,  så jag kopplade av i badet i stället.  Högst välförtjänt! :-)


Här kommer en bild på gårdagens bebislunch, från vänster sett Lilly,  Livia och Myra.  Dom verkar trivas bra ihop!


 Adrian fick ju bla ett presentkort av farmor i födelsedagspresent på Lindex  till att köpa kläder för.  Jag hade ju nyligt köpt en vinterdress till honom men jag har lämnat tillbaka den och köpt en annan som kanske är lite mer praktisk:

Jackan är väldigt praktisk då den har avtagbar fleecejacka inuti,  vilket gör att den kan änvändas höst, vinter och vår!


Nu ska jag ut och gå med barnvagnen så mitt lilla gryn får sova. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 20 januari 2009 08:48

Jo ni läser rätt!  Jag har flyttat till http://villaharmony.blogspot.com/.  Så vill ni fortsätta följa mitt bloggande så hittar ni mig i forsättningen på den adressen!...

Av Johanna - 19 januari 2009 10:00

Jag vet inte vad jag ska säga men vi har haft otur i helgen... Helena och Ante kom till oss på fredagsförmiddagen.  De hade med sig en stor påse godis till Adrian som han inte var sen att sätta i sig.  Givetvis fick vi inte i honom någon middag eller...

Av Johanna - 16 januari 2009 11:46

Idag har Adrian varit hos tandläkaren.  Han hade inga hål.  Tandläkarn tyckte han hade jättefina tänder!  Det betyder att jag gjort något rätt! Jag är ganska snål om sötsakerna.  Han får äta godis på lördagar och ibland på lite på fredagar annars är ...

Av Johanna - 14 januari 2009 17:16

Min systerson fyller 2 år nu den 29:e januari.  Det känns så trist att bara köpa leksaker och kläder varje gång. Det skulle vara kul med någonting som han kan ha kvar och roas av under lång tid.  Och efter lite letande så har jag nu hittat en perfekt...

Av Johanna - 13 januari 2009 09:54

Tisdag morgon.  Förstår inte varför jag sitter här och skriver, jag borde verkligen ta tag i städningen,  men det är inte fullt lika kul...   Adrian sa en sån kul grej igår;  "Mamma jag vill ha åveråli !" Han menade då ravioli.  Haha!  Tur att vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards