Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Johanna - 4 oktober 2008 16:23

Fick en riktigt välförtjänt sovmorgon i morse.  Sambon lät mig sova ända till 10:30.  Riktigt skönt! Och riktigt rart gjort an min käre sambo...


Så fort vi alla hade gjort oss i ordning på morgonen så bar det av till stan för att köpa lite presenter till sonen.

Det blev bla en teservis från babyproffsen, sambon tyckte den var lite tjejig,  men jag förklarade för honom att det inte fanns några manliga teserviser...  Jag tyckte den var väldigt söt jag.

Han skulle få en spis av sin faster, så då köpte jag en stekpanna, med massor av ingredienser att laga mat  med.

Sen köpte vi 3 par nya skor.  Ett par innetofflor som håller hans fötter varma i vinter, vi har nämligen ganska golvkallt här hemma.

Ett par rejäla vinterkängor från Din sko. a`349:-

Och slutligen ett par höst/ vårskorockså från Din sko, a`249:-


Utöver detta så köptes ett par svarta manchesterbyxor och en svart-grå huvtröja på cubus.

Sen så ska vi köpa ett verktygs-set till honom.


Det blir mycket nyttogrejer han får på sin födelsedag,  men jag tycker att han har så väldigt mycket leksaker redan.  Och bekanta brukar vara ganska  flitiga på att köpa sådant. ;-)


Ikväll ska vi ha en riktig tv kväll.  Postkodsmiljonären,  Stjärnor på is,  och ett Extra, extra, samt äta ostbricka av resterna från igår...  En riktig slapparkväll med andra ord!


Tjing!


Ovido - Quiz & Flashcards