Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Johanna - 16 oktober 2008 20:17

Idag har jag storstädat inför helgens kalas.  Det har städats kyl, ugn, och  skafferi.  Skurats och plockats leksaker för bleka livet!  Men nu är det skinande rent överallt nästan,  badrummet och gästtoan ska få sig en genomgång i morgon,  sen så är det kliniskt här hemma, skönt!  Jag är lite av en städjunkie.  Jag illtrivs verkligen då det är stökigt hemma.  Det är lite av ett problem då man har två små barn hemma... haha!


Igår var jag och inhandlade sambons present  och all mat till kalaset.  Notan gick på 5500 riksdaler och då är inte alkoholen inräknad....  Oj,oj  det blir att leva snålt resten av månaden vill jag lova.  Men han fyller ju bara 30 år 1 gång så då kan vi väl fira det ordentligt.

Var själv på stan igår.  Ingen sambo eller barn som var med och stressade på.  Gissa om jag njöt.  Strosade lungt igenom varenda butik i hela stan tror jag...  Man ska ta tillfällena då man får dem...


Ska gå och göra degarna till pajerna nu så borde man väl kunna göra klart dem i morgon kväll och bara värma innan de ska spisas, vad tror ni?

God kväll! 


Ovido - Quiz & Flashcards