Alla inlägg den 7 december 2008

Av Johanna - 7 december 2008 14:34

Oj, jag vet inte var jag ska börja...   

Det har varit en händelserik och väldigt rolig helg.

I fredags var vi ju bortbjudna till Adam och Carro på  middag.  Jättegod mat och så fantastiskt trevligt.  Vi surrade på om allt mellan himmel och jord (utom hockey då,  kors i krösamoset!!!)  Det hade jag inte förväntat mig!

Vi spelade RETRO, riktigt roligt spel by the way.   Carro stod som vinnare i slutet.  

Vi beställde taxi vid 01.00,  och jag kan säga att aldrig har tiden runnit iväg sååå  galet fort som den gjorde denna kvällen.  6 timmar kändes som 1 timme på sin höjd..  Det är väl ett tecken om något  på en lyckad fest !

Måste säga att vissa personer fastnar man verkligen för på en gång, och så är det med Adam & Carro.  Dom fastnar!  :-)


På lördagen  var vi på Folkan i byn och kollade på när Krutow spelade.  Massor med folk och väldigt trevligt även denna kväll.   Jag stod länge och pratade med Malin, en tjej i byn.   Hon verkar  verkligen  vara en supertrevlig tjej.  

Jag träffade många roliga personer i går som jag inte ens visste bodde i byn. Väldigt många yngre också  om man nu kan kalla en ålder av 30 ungt... Haha!

Nå,  riktigt trevligt var det i alla fall.  Vi gick även denna kväll hem kl 01:00.   Idag är jag lite  trött.

Men det är det värt!!


 Idag tycker jag ni ska gå in på:

http://www.skonahem.com/tavling/lasarhemmet/2008/11/26/lasarhemmet-rosta-vinn-dec/

och rösta,  och då givetvis på Villa Harmony!


Love and peace !

/Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards